when there's no freaking cardiac output!

czwartek, 20 czerwca 2013

welon-melon

Wczorajsze hen party przebiegło według planu. Wyszło wszystko, co sobie założyłam. Jedzenia nie zabrakło, wody nie zabrakło, gości nie zabrakło, czyli było cacy. Jako główny organizator musiałam być w miarę ogarnięta i odpowiedzialna, ponieważ pozostałe uczestniczki pozwoliły sobie na totalny luuuz, a w zasadzie na jeszcze większy luuuz niż przewidywałam. Dzień po, czyli dziś koło południa miałam spakować rzeczy w samochód i wyruszyć w podróż do domu, dlatego też byłam jedną z trzeźwiejszych bab na imprezie, i o dziwo dobrze mi z tym. ;D 

Aktualnie na tapecie jest dwudniowe wesele. Kreacje zakupione. Dodatki prawie wybrane. High heels są. Ba! Nawet torebka się bezproblemowo znalazła! Fryzurę ćwiczę jutro. Słowem - znów szykuje się mega biba. ^^

Do wszystkich, którzy mają jeszcze sesję - uczcie się! A ja z przyjemnością wypije Wasze zdrowie! xD 



10 komentarzy:

  1. "Do wszystkich, którzy mają jeszcze sesję - uczcie się"
    Ładnie to się tak pastwić nad młodszymi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się . Emes odpoczywa , ty imprezujesz a ja

      https://www.youtube.com/watch?v=PBI5lUjetzA

      Usuń
    2. @erjota: no przecież zaoferowałam im toast! to wyraz miłości i mego uwielbienia do nich :P

      @ebe: za Ciebie dzisiaj trzymam kciuki i wypiję dwa toasty! ;D

      Usuń
    3. No to wakacje , bo zdać zdam na pewno tylko kwestia oceny

      Usuń
  2. Ambu zlituj się, od tego mema z zyrafami mozna padaczki dostac ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekhm - uwaga uwaga! do wszystkich z epi - oglądacie na własną odpowiedzialność :P

      Usuń
  3. Wypij za moje, bo z moim ciężko...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie rozumiem, to jest jakiś kłopot łączyć sesję z ciężkimi ciągami imprezowymi? ja na ten przykład imprezowałam ciągiem od środy do wczoraj włącznie, a dzisiaj było ostatnie zaliczenie. Więc nie wiem, gdzie tkwi problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest problem. Da się. Ale osobiście fizycznie nie byłam w stanie równocześnie zakuwać i imprezować w tym ostatnim finalnym okresie, gdzie między jednym, a drugim naprawdę sporym egzaminem miałam tylko kilka dni. ;]

      Usuń