when there's no freaking cardiac output!

czwartek, 13 czerwca 2013

freedom!

Właśnie tak wyglądałam dziś przed 10:00, gdy odszukałam swój numer indeksu na liście wywieszonej w gablocie z wynikami z chirurgii! Tak - tak! Dokładnie identycznie jak na obrazku - skoczyłam z radości z triumfem w głosie mając daleko gdzieś, iż:

a) jestem w szpitalu i wypada być cicho,
b) w bliskiej odległości jest sporo chirurgicznych pacjentów i wypada być cicho,
c) tuż obok tablicy ogłoszeń zaczyna się magiczna przestrzeń AiIT i tym bardziej wypada być cicho.

Ale co tam! Today is the day!




Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za kciuki i podtrzymywanie na duchu! Jesteście mega! <3


PS. Ebe pamiętałam o lotku, kupon skreśliłam, dziś losowanie, czekam na szóstkę :P

23 komentarze:

  1. heh
    A to nie wy próbowaliście nam zabrać maiusa wczoraj - człowiek chce napisać spokojnie egzamin a tu wpadają jacyś ludzie z kartonami pełnymi testów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to my! Bo maius miał być nasz od 9:00, a nie Wasz! ;P I jak zwykle 'ktoś zły" nas wyrolował i chirurgia przesunęła się dość znacznie w czasie xD

      Usuń
    2. To my mieliśmy rezerwacje 9-10 i mieliśmy ją od dawna :p
      Sama pisałaś że wasz egzamin jest o 10 wiec to wasze przygotowania chciały nam uniemożliwić pisanie
      Ważne że pokonałaś tę hydre pod nazwą UMLub
      Gratki

      Usuń
    3. Tak, o 10:00 w istocie miało być wielkie "start" :P A rezerwacje mieliśmy od 9:00 :P Ale spoko, nie zdziwiłoby mnie gdyby nas ze sobą wymieszali i kazali pisać równocześnie ^^

      Usuń

    4. Ta sama myśl nam towarzyszyła , co 2 rząd był wolny

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja jestem w tej chwili na jednym wielkim imprezowym flow ;D Dzięki serdeczne - gratulacje fajne są!

      Usuń
  3. Nooo, w takim waznym dniu nawet w takim miejscu jak chirurgia nie wypada nie byc szczesliwym :D A usmiechu moglabys nauczyc wiekszosc personelu na tym oddziale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się uśmiecham non stop, że już mnie cała twarz boli i nawet mam zakwasy xD

      Usuń
    2. Usmiech to najlepsze cwiczenia miesni twarzy :D wybacz zboczenie zawodowe mi sie ujawnia:P

      Usuń
  4. Pani Doktor, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULACJE!!! Wiedziałam, że dasz radę ;D

    No właśnie, to Ty jesteś MEGA! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli study-game over :P ale z pozytywnym wynikiem :) gratulacje, pani doktorzyni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. this is not the end - it's just the beginning!

      --> tak mi wczoraj kolega z ed powiedział i bardzo mi się to spodobało! ;D

      Usuń
  7. Gratuluję :))) To jest naprawdę zajebiste uczucie kiedy można mieć już na uczelnie wyjebane!!! Bez żadnych myśli że ze 3 miesiące kolejny rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Jest mega mega mega zajebiście! :))))))))))

      Usuń
    2. A teraz będzie walka z izbą lekarską :P
      to taki dziekanat dla lekarzy :D

      Usuń
    3. Ejj no, daj sie dziewczynie nacieszyć :D O Izbach Lekarskich pomysli później :P

      Usuń
    4. Spoko, spoko :P Pani "stażowa" w mojej izbie jest baaardzo sympatyczna i pomocna, i częstuje ciasteczkiem jak ma, więc chociaż przez pierwszy rok będzie lajt ;)

      Usuń
    5. U mnie napoje dają, kawa jest. I ksero za free!!

      Usuń
    6. A ja dzisiaj przez przypadek mialam sie zarejestrowac zamiast na pielegniarstwo to na lekarski :D to chyba jaki znak cy cuś :D

      Usuń