when there's no freaking cardiac output!

środa, 26 czerwca 2013

to uczucie, gdy uratujesz człowieka

Jeśli jeszcze nie widzieliście to gorąco zachęcam. Jeżeli chcecie zobaczyć jak może przebiegać niespodziewana i teoretycznie prosta życiowa sytuacja, która może przytrafić się każdemu z nas to nie wahajcie się spróbować. Macie szanse sprawdzić czy dacie sobie radę. Co prawda to tylko sieciowe realia, lecz lepsze takie niż żadne. Co innego suche informacje przeczytane w podręcznikach, a co innego udział w interaktywnych symulacjach.

Po raz kolejny Brytyjska Rada Resuscytacji udowodniła, że jest mega. Uwielbiam akcje społeczne przez nich organizowane. W najnowszej odsłonie stajemy oko w oko z autentycznym zagrożeniem w trzech różnych scenkach rodzajowych. Oczywiście pierwszy lepszy turbo ratownik po kursie bls'u zaraz mi powie, że przecież umiem schemat, to po co jeszcze będę ćwiczyć w necie. Już kiedyś to usłyszałam z ust dość dobrze ustawionego chłopaczka. I niestety sprawdziło się powiedzenie, że im ktoś więcej mówi, tym mniej potrafi. W tamtej konkretnej sytuacji gość zamarł i nie był nawet w stanie wykonać głupiego telefonu po Czerwonych. :1 

Heh, życie uczy pokory i nigdy nie jest się w stanie przewidzieć jak się człowiek zachowa w stresowym momencie, kiedy to od niego zależy czyjeś być albo nie być. Dlatego trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć!

No to klikamy Moi Drodzy! ---> how to save a life


10 komentarzy:

  1. O kurde... fantastyczne...
    Wbija w fotel!

    OdpowiedzUsuń
  2. obejrzałam !!!!
    Skalpel gdy jestem w sytuacji zaskakująco stresowej , coś we mnie zawsze walnie i zaczynam działać . Potem jestem sobą zaskoczona, nie mniej nie wiem jak bym się zachowała dzisiaj .
    p.s. o brzozach pisałam trzy lata temu też , jednak był inny przebieg

    macham deszczowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, ale to bardzo mnie to cieszy! widać, żeś twarda Baba! ;)

      no, czyli dobrze kojarzyłam te Twoje brzozy!

      Usuń
  3. No takie cwiczenia to ja rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby tylko takie były dostępne na studiach, heh :)

      Usuń
  4. No bomba! Udało się, mimo nikłej znajomości języka. Pewnych zwrotów się jednak nie da nie znać :)

    OdpowiedzUsuń