when there's no freaking cardiac output!

czwartek, 6 czerwca 2013

dzień minus sześć

Został jeden egzamin do zdania. Jeszcze tylko chirurgia i nastąpi tak długo wyczekiwany koniec. Co prawda do tej pory nie mamy wyników z laryngologii, a rezultatów z okulistyki możemy się spodziewać w przyszłym tygodniu, gdyż do sprawdzania prac nie wiedzieć czemu zabiorą się dopiero w weekend (czyżby mieli  tak dużo pracy w tej swojej cudnej klinice?). Niemniej jednak na dzień dzisiejszy nie dopuszczam do siebie myśli, że mogłabym mieć cokolwiek w plecy. Jak będę nie daj Boże miała to wtedy będę się martwić. Nie dziś. Dziś żyję skąpana w błogim poczuciu zbliżającej się wolności.

Wczorajszy poegzaminacyjny wieczór został świadomie wyłączony z planu naukowego i w ramach odstresowania oraz odreagowania został on w odpowiednio przyjemny, i relaksujący sposób spędzony. ;)

W perspektywie kolejnych dni niestety o jakiejkolwiek imprezie mogę zapomnieć (nocnych telefonów profilaktycznie nie wykluczam, bo moja asertywność pod tym względem już dawno legła w gruzach:P), gdyż Noszczyk sam się nie przeczyta, a pomimo tego iż mam go w wersji lekko odtłuszczonej (jedyne 635 stron zamiast całych dwóch tomów) to i tak trąci on co najmniej otyłością pierwszego stopnia. 




22 komentarze:

  1. Jednak PUM to najlepsze miejsce na swiecie:D egzaminy typu okulistyka, laryngologia kazda grupa ma bezposrednio po bloku.. wszyscy razem na koniec interne, chirurgie i ginekologie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PUM to drugi koniec kraju :P Wycieczki nocnym pociągiem by mnie zabiły xD

      A czy Wy czasem jakoś tak strasznie późno tej ostatniej sesji teraz nie kończycie? :P Gdzieś pod koniec miesiąca czy coś takiego? ;D

      Usuń
    2. Ostatni pisemny egz 26 a praktyczne w zaleznosci od tego jak sie umowilo z profesorem.. generalnie jak ktos chce do oporuntomsesja w tym roku do 7.07:D

      Usuń
    3. Więc chociaż jest jedno małe coś, co tu jest lepsze i fajniejsze niż u Was - mianowicie zdecydowanie szybszy koniec xD

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mój uniwerek nie doczeka się ode mnie takiej emotki! Noł łej :P

      Usuń
  3. Bedzie dobrze
    Ja rozpocząłem maraton dziś napisałem prop. pediatria , 5 dni nauki i patofizjo a poźniej kolejne 5 do mikro praktycznego , 2 dni i mikro teoretyczne
    No ale co trzeba być ambitnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Operacja 'kciuki' rozpoczęta :)

      A gdyby nie ambicja to być może nie bylibyśmy w miejscu, w którym jesteśmy obecnie ;)

      Usuń
    2. Na pewno , ale na patofizjo teoretycznie nie musze iść wiec ambicja x2
      Dzięki za kciuki też będę trzymał na twoim pożegnalnym examie

      Usuń
  4. Ale początek z noszczyka jest nudny, więc możesz go jeszcze bardziej odchudzić :P i szybko się go czyta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podążając za Twoim przykładem odrzuciłam pierwsze 140 stron! ;D Yeah! :P

      I faktycznie zadziwiająco płynnie przelatuje się przez kolejne kartki ;>

      Usuń
  5. To nie pozostaje nic innego tylko dalej trzymac kciuki :D jeszcze troszkę i po bólu :D a Mój ból zaczyna się 12.06. i nazywa się Rekrutacja :>:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przed rekrutacją jest jeszcze taki jeden specjalny upamiętniający Twoje przyjście na świat dzień :P Więc na razie nie myślimy o bólu tylko o należytym świętowaniu ;)

      Usuń
    2. Ano tak sobie mysle, zeby jakie ciastko upiec ;) i sie jakos spotkac :)

      Usuń
  6. U mnie fizjologiczno-immunologiczno-biochemiczno-lingwistyczny maraton trwa do ostatniego dnia czerwca....ja pierdzielę, nawet nie chcę o tym myśleć ^^

    Trzymam kciuki za ostatni egzamin! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mnie zemdliło, gdy zobaczyłam połączenie immunów z bioshitem :/ Ma-sa-kra i wyrazy współczucia!

      Będę Cię duchowo wspierać ;)

      Usuń
  7. Jak dostaniesz niżej niż 5 z ostatniego egzaminu to Ci wywalę telefon przez okno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antycznych i cooltowych modeli nie godzi się wywalać przez okno :P Tym bardziej, że uzyskanie minimum punktowego będzie graniczyło z cudem xD

      Usuń
    2. Nawet nie próbuj mnie denerwować :P

      Usuń
    3. Nawet mi to przez myśl nie przeszło :P

      Usuń
  8. Heh. Ja mam do końca czerwca. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak przez ostatnie 4 lata!
      Więc wiem co to długa sesja xD

      Usuń