when there's no freaking cardiac output!

piątek, 24 maja 2013

okay, okay

Dziś będzie krótko, gdyż czuję się lekko zirytowana. A w zasadzie to trochę bardziej niż lekko. Ale do rzeczy.

Proszę Szanownych Państwa uzyskanie 90% na rakowym egzaminie przyjemnie i czule połechtało moje ego oraz kojąco wpłynęło na ambicjonalne podejście do życia, czyli kolokwialnie mówiąc zrobiło mi dobrze. Lecz nie może być w życiu tak słodko i miłe, ponieważ byłoby zwyczajnie zbyt nudno, a ludzie uśmiechaliby się non stop jak świat długi i szeroki.

Te moje śliczne 90% jest równoznaczne z uzyskaniem oceny dobrej. Czwórki znaczy się. 90pkt/100 => 4. Czyli niby zajebisty wynik i się cieszymy, bo wysoko i elitarnie ciut, ale stopień dodoopny i w indeksie błyszczeć nie będzie, i po średniej pojedzie. 


Bogu dzięki, że jeszcze tylko trzy egzaminy i mój prywatny uczelniany koszmar dobiegnie końca. 




27 komentarzy:

  1. Gratuluję czwóreczki, ale wierzę że trzy ostatnie egzaminy pójdą Ci jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czwórka zła... Czwórka to jest przedsionek raju

    Jak gdzieś kiedyś zasłyszałem .
    Masz zamiar walczyć o staż w jakimś elytarnym miescie/ośrodku czy o studiach doktoranckich myślisz ?- reasumując po co Ci ta średnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na staż w pierwszym rzucie jej potrzebuję, bo tam gdzie najbardziej bym chciała jest tylko 10 miejsc, a chętnych na pęczki :) A o doktoranckich myślę dość poważnie, lecz one akurat będą zależeć od tego na jaką konkretnie speckę się zdecyduję. Bo w tym momencie jestem rozdarta między sercem, a rozumem i rozdarta pewnie jeszcze dość długo pozostanę :P

      Usuń
    2. I nic nie powies o ewentualnych opcjach między którymi się wahasz... ? :] Ani trochę, tyci-tyci...? :]

      Usuń
    3. Również bym usłyszał z chęcią , o miejscu stażowym 1 wyboru oraz o tych dwóch gałązkach medycyny które chcesz umiłować

      Usuń
    4. Na staż zdecydowałam się wyjechać do ośrodka nieakademickiego ;) A specka ta od rozumu jest zachowawcza, a ta od serca związana z zabiegówką ;)
      Tyle tutaj :P

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mer, nie z tego konta co trzeba komentarz wpisałam. Tak to jest pracę z wizytami na fejsie i blogach łączyć...Ta złośliwa baba wyżej to ja ;)

      Usuń
    2. Aaa, ok! Doskonale rozumiem, też mam wiecznie pootwierane różne konta i czasami się w nich gubię jak dziecko we mgle ;)

      Nie, nie, nie :P Ja się nie pluję dlatego, że dostałam 'tylko' cztery! Wkurza mnie zwyczajnie fakt, że ustawili strasznie wysoki próg na poszczególne stopnie. Nie mówiąc już o tym, że żeby zdać trzeba było mieć 76% ;] Na "normalnym" egzaminie uzyskując 90% miałabym co najmniej 4,5 jeśli nie 5 ;)

      Usuń
    3. A to nikczemniki!

      Usuń
    4. Wychłostać ich publicznie trzeba! :P

      Usuń
    5. Czyżbyście mieli onkotest?? Bo u was jest chyba ten sam podręcznik co był u mnie.

      Usuń
    6. To był mix onkotestu z nowymi autorskimi pytaniami ułożonymi typowo pod nasze seminaria. Wg katedry było pół na pół, czyli 50pyt z bazy i 50pyt nowych.

      Usuń
  4. Oj, przeciez wiesz ze nasz uniwersytet jest magiczny :) tam sie cuda niewidy dzieją :D az sie sama boje, zebym sie w ogole dostala na to poielegniarstwo bedzie sukcesem :D hyhy :D bo kto ich tam wie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komisje rekrutacyjne są jednymi z bardziej ogarniętych tutaj :P Także oddychaj głęboko i spokojnie. Dostaniesz się:)

      Usuń
    2. No to jeszcze nie trace nadziei :D

      Usuń
  5. Heh... miałem podobnie rok temu. Najpierw w pierwszym semestrze ortopedia. Straciłem chyba 4 pkt z 60 i dostałem 4,5. No ok zajebiście. Ale gdyby mnie obowiązywała skala ocen dla English divison to miałbym 5 i mógłbym stracić jeszcze ze 4 punkty.
    Na onkologii to było chyba 80 pytan. Za 77 było 4,5, za 78-80 była 5. No mi się udało dostać 5, ale pamiętam jak się ludzie wkurzali (poniżej 74 była 4).

    No i na koniec psychiatria. Też krzywa gaussa wyszła krzywo i mi to po ocenie pojechało. No i była chujnia :/

    Ale jak dostaniesz się na staż tam gdzie chcesz to będziesz już mieć te oceny głęboko gdzieś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Nie znajdziemy sprawiedliwości w skali ocenienia^^

      Byle tylko to skończyć i byle tylko się dostać :P O niczym innym nie marzę w tym momencie xD

      Usuń
  6. Już wiem dlaczego ostatnio tak często nie piszę. Ja nie mam sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :P a najlepsze jest to, że czasem się podchodzi do egzaminu z myślą "kurde, oby tylko to zdać", a potem "czemu nie dostałam/em wyższej oceny?" :D

    OdpowiedzUsuń