when there's no freaking cardiac output!

sobota, 18 maja 2013

in n out

Wszystko jest ciekawsze od onkologii. Dosłownie wszystko. Jak ktoś jest w podobnym stanie znudzenia co i ja to niech się nie waha, i szybciutko klika w breathing game. Jest to tak samo fascynujące jak co poniektóre podręczniki, liczenie baranów, układanie pasjansa, gapienie się w ścianę czy cokolwiek innego wam przychodzi na myśl. Jedyny haczyk tkwi w tym, że to my sami jesteśmy pacjentem i tak trochę głupio pozwolić sobie na zejście po pięciu minutach grania. ;D

I mój ulubiony komentarz: I gave up and let myself die, otherwise I would have never gotten out of that coma.

20 komentarzy:

  1. Pacjent mi died! Ja się tak nie bawię ;p
    wolę już http://www.gryking.pl/brilliant_brushers.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to to nie! Zęby w każdej postaci wywołują we mnie mdłości ;P

      Usuń
    2. A ja myślałam, że tylko grzebanie w gałce ocznej ;p

      Usuń
    3. paczałki to już w ogóle kosmiczne mdłości z gwałtownymi spadkami ciśnienia i zaciemnieniem obrazu rzeczywistości xD

      Usuń
  2. Mi tez wlasnie died :D
    oj kiepskim bylabnym lekarzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepskim respiratorem co najwyżej xD

      Usuń
    2. Duszyczko, zapewne tylko zasilanie nam należy podkręcić, ot co. A nie tam, że niby z nami coś nie tak!

      Usuń
    3. Ambu- Wole nie myslec jakim bym byla AED jak taki ze mnie respirator :P:P:P

      Ika - no wlasnie :P

      Usuń
    4. Dobra, skoro respirator i aed odpada, to może chociaż byłabyś dobrym pulsoksymetrem? :P Jakąś fuchę trzeba Ci znaleźć przecież!

      Usuń
    5. Buahah :D dobrze, mnie wystarczy rola strzykawki [moze byc do próby Valsalvy :P]

      Usuń
  3. http://gryonline.org/play,4401,dr_house.html - najlepsza gra na przeglądarkę jaką znam, gwarancja osiągnięcia sukcesu ;D Wypróbuj koniecznie w ramach przerwy od nauki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caddy brzydką minę zrobiła. W to też się nie chcę bawić ;)

      Usuń
    2. Ale czad! Odkryłam swoje nowe powołanie - będę administrować leki pod postacią strzałek! I egzaminy poszły się paść xD

      Dzięki kochana! <3

      Usuń
  4. Fajna ta gra tyle że zawsze przegrywam ...
    http://www.dekster.pl/gry-online/medyczne/Operacja-Nogi.php ta jest fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, pacjent mi zszedł! :P Widocznie chirurgia nie jest mi pisana... Zostanę więc po brudnej stronie mocy ;D

      Usuń
    2. Ja to patofizjologiem nie zostanę , w toku nauki przerobiłem nie te "archiwalne pomoce naukowe " co trzeba :P

      Usuń
  5. Syn mi wyszukał:) http://blazegamezonline.blogspot.com/2013/02/cure-rabbit-bunny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yeah! uratowałam króliczka! how cool is that? :D

      Usuń
    2. Mi się nie udało... po pięciu razach wymiękłam. Kiepska jestem w grach niestety :P

      Usuń