when there's no freaking cardiac output!

środa, 27 marca 2013

oglądamy!

Z zamieszczonego niżej odcinka dowiemy się m.in., iż:

- Mojżesz to konfident,
- Chrystus Stwórcą jest,
- Barabasz robił bara-bara,
- w Wielką Noc urodził się Ktoś,

- w Wielki Czwartek była ostatnia wigilia, na której Judasz zrobił imprezę (mój osobisty faworyt),
- Wielki Tydzień to Tydzień Paschalny tudzież Advent (pewnie zależy od regionu - proste, nie?), 
- góra na Gie to Giewont (logiczne w sumie).


źródło: matura to bzdura


P.S. Uwielbiam się tak pusto dowartościowywać od czasu do czasu trafiając na tego typu perełki. ;D

8 komentarzy:

  1. Nigdy mnie jakoś do tego nie ciągnęło, ale od dzisiaj zaczynam regularnie oglądać xd

    OdpowiedzUsuń
  2. ta od bara bara Barabasza chodzi do mnie do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę jaki świat jest mały! ;D Masz w szkolę gwiazdę małego ekranu :P

      Usuń
  3. Nigdy nie przepadałem za tymi gośćmi. Wydają się dla mnei zbyt zarozumiali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie odcinki są w moim odczuciu do przetrawienia, ale akurat ten spodobał mi się bardzo :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie konkurs wygrał zawodnik w zielonej bluzie :D

    OdpowiedzUsuń