when there's no freaking cardiac output!

sobota, 12 maja 2012

hipnoza

Mam deja vu. I to lekko dezorientujące, gdy dzwoni się rano do domu (rano jak rano, po 11, bo dopiero wtedy zwlokłam się z łóżka), po czym ma się wrażenie, że gdzieś już to było, że potrafi się przewidzieć co usłyszy się dalej. Albo mój mózg  nawala i skroniówka funduje mi napady petit mal, albo jestem mega zmęczona. Osobiście stawiam na to drugie, ponieważ zarywam ostatnio nocki taśmowo. Dziś chociażby położyłam się o 2:30 am oO i to wcale nie z uwagi na książki, lecz z powodu imprez plenerowych ;)
I w dodatku zaraz po przebudzeniu natknęłam się na piosenkę, której nie jestem w stanie wybić sobie z głowy aktualnie. Słucham i słucham, i znam ją już prawie na pamięć, i oderwać się nie mogę. Działa na mnie niemalże hipnotycznie. Zakładam słuchawki i odcinam się od świata. Jestem wtedy tylko ja i ta melodia :)




10 komentarzy:

  1. To czas najwyższy odpocząć :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam ;p

      "Sleep? No thanks - Im trying to quit!"

      Usuń
  2. Uuuwielbiam ten kawałek!
    W ogóle mam słabość do Iry, do tych starych jak i bieżących kawałków.
    Cholera przez Ciebie ;)) zaraz wyciągnę odpowiedni sprzęt i zapętlę wszystko co mam i będę słuchać znowu do oporu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wróciłam z ich koncertu - cudnie było! :)))
      i wcale, a wcale nie mam wyrzutów sumienia, że i Ciebie skusiło na małe co nieco ;p

      Usuń
  3. Każdy z nas ma swoje ulubione melodie, które są ponadczasowe... : )
    Mr_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj taaak :)
      i z każdą taką melodią łączą się niepowtarzalne wspomnienia :)))

      Usuń
    2. Te wspomnienia dla mnie nie zawsze są niepowtarzalne. Ale myślę, że nie warto się teraz nad tym rozpisywać : )
      Mr_

      Usuń
    3. tak czy siak bez muzyki świat byłby o wiele uboższy ;]

      Usuń
  4. też lubię tą piosenkę. ale moje ostatnie inspiracje to www.youtube.com/watch?v=wmAZgWzNtGY i
    www.youtube.com/watch?v=fE2oRfLztY0 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swego czasu miałam fazę na piosenki TDWP :) i do tej pory jakiś sentyment mi pozostał :]

      Usuń