when there's no freaking cardiac output!

poniedziałek, 28 października 2013

cytryna

Jakiś cham i prostak zarysował mi samochód. Gwoździem/śrubą/kluczykiem/cholera go wie czym. Mam rysę na jakieś 7 cm długości i lakier zdarty do blachy. Do ży-wej bla-chy! I okropnie to rzuca się w oczy, i godzi w moje poczucie estetyki, i w ogóle wygląda paskudnie... Normalnie szlag mnie trafił w chwili, w której dokonałam tego makabrycznego odkrycia. Mam już w głowie niecny plan na zbrodnie doskonałą (inspiracje czerpałam z zajęć na sądówce) i z zimną krwią ukatrupiłabym gościa, który mi to zrobił gdybym tylko wiedziała kim on jest. Heh... 

***
Z cyklu - witamy na zabiegówce:

- Czym się różni cytryna od kobiety?
- Tym, że cytrynę się najpierw rżnie, a potem ściska.



Nic dodać - nic ująć. Poziom testosteronu na oddziale znów osiągnął przerażająco wysoki poziom. :P Coś czuję, że z każdym kolejnym dniem doktorzy będą ubarwiać mi życie dowcipami wszelkiej maści i skrupulatnie pilnować bym się nie nudziła. Aż się boję pomyśleć, co przyniesie jutro ^^ 

18 komentarzy:

  1. Moją koleżankę w Krakowie spotkało to samo, ktoś napisał jej gwoździem R w kwadraciku, bo blachy obce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje blachy są jak najbardziej miejscowe i zupełnie nie rozumiem motywów sprawcy o.O

      Usuń
  2. Naprawdę ludzie się nudzą i mają w głowie g...żeby świadomie robić takie rzeczy. Najgorsze jest to, że nie ma jak z tym walczyć! Monitoringu pewnie brak...ale to i tak nie rozwiązuje problemu. To tkwi głęboko w ludziach i potrzeba pokoleń żeby to zmienić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monitoringu brak - niestety :/ Oby tylko ten jeden raz był tym pierwszym i ostatnim. Bo inaczej nie wyrobię na lakiernika ;]

      Usuń
  3. Nie możesz tak tego brać do siebie... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czego? Tej szpecącej rysy czy cytrynowego przywitania? ;D

      Usuń
  4. Mi pogięli wycieraczkę kiedyś oraz kilka razy nabyłem parę dodatkowych wgnieceń
    Współczuje,

    A co to za oddział zabiegowy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny gif, moah!

    Co do auta:
    jakbyś tak daleko nie mieszkała (gdzie właściwie mieszkasz? hehe), to za skierowanie na przebadanie tarczycy, zrobiłabym Ci to autko :D bo ja w branży robię i mam pod sobą świetnych fachowców 8-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deal! Skierowania masz dożywotnio na wszystko co tylko chcesz ;D I gratisowe prywatne wizyty :P I recepty też xD Jak szaleć, to szaleć ;)

      Usuń
  6. Nie masz czasami jakiegoś wroga, albo nie wkur... kogoś ostatnio? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma wrogów :P Ale to nie jest żadne wytłumaczenie w tym przypadku ;D Bo ostatnio jestem wybitnie grzeczna i miła, i w ogóle chodzący ze mnie ideał komunikacji międzyludzkiej xD

      Usuń
    2. Noo coś Ty ja nie mam :D Wszyscy mnie kochają, jak nic XD hahaha

      To dlatego Ci ktoś porysował, bo jesteś grzeczna i miła, więc nikt się Ciebie boi :D

      Usuń
  7. Nic mi nie mow o testosteronie :D ostatnio i wokol mnie go za duzo :D zbyt duzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało - źle, dużo - jeszcze gorzej ;D No nie dogodzi :P

      Usuń