when there's no freaking cardiac output!

wtorek, 22 października 2013

poranne pogawędki

xy: mała, jakoś inaczej dziś wyglądasz... (mina w stylu rozkminy roku)
ja: że niby zauważyłeś?
xy: inna fryzura?
ja: nie
xy: zmieniłaś kolor włosów?
ja: pudło
xy: nowy szpitalny fartuch?
ja: chłopie no, weź się wysil choć raz
xy: heh, poddaję się i wywieszam białą flagę
ja: umrzesz w niewiedzy

5 minut później

koleżanka: cześć mała!
ja: siemka :)
koleżanka: ooo, nowy cień do powiek! faaajny ^^

Na twarzy kolegi xy malował się mord w czystej postaci. xD 

18 komentarzy:

  1. Mężczyźni są ograniczeni xd

    OdpowiedzUsuń
  2. No bo kto jak nie baba zauważy nowy podkład, szminkę i cienie? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy pod tym względem baaardzo wyostrzony zmysł skanowania wzrokiem dziewczyn w naszym otoczeniu :P

      Usuń
  3. Oni sie kompletnie nie znaja na nas kobietach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czego tu oczekiwać od faceta? Jakbyś sobie zrobiła tatuaż na biuście, to by zauważył, ale cienie do powiek? Nie ma szans :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... masz rację, wydziergane laski są teraz w cenie - muszę coś uczynić w tym kierunku jeśli mam zamiar upolować sobie męża :P

      Usuń
    2. wydziergaj obrączkę :P
      Podobno jak ktoś jest zajęty to łątwiej zrobi skok w bok :P

      Usuń
    3. Obrączka na biuście... może być ciekawie! :P

      Usuń
  5. Haha, ale w sumie to się dziwię, że facetowi wgl przykuł uwagę taki mały szczegół i wiedział że cos jest inaczej, a że nie wiedział o co chodzi (no nie wymagajmy od faceta zbyt dużo) to mniejsza z tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że był to chwilowy i niepowtarzalny przebłysk spostrzegawczości spowodowany poranną mocną kawą ^^ Nie liczyłabym na powtórkę w tej materii ;D

      Usuń
  6. Zdziwiłbym się gdyby to zauważył. Ale fajnie, że mu dajesz z rana takie łamigłówki, może szybciej się obudzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy porannej kawie człowiek się rozbudza :P To nie było spowodowane męskim intelektem tylko kofeiną w wysokim stężeniu xD

      Usuń
  7. :D, prawidłowa reakcja, nie przejmuj się;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wierzyć w męską część społeczeństwa i tej wiary nie tracić :P

      Usuń