when there's no freaking cardiac output!

wtorek, 3 września 2013

2/3

Wrzesień się zaczął i 2/3 wakacji minęło zanim się spostrzegłam. Na fejsie od kilku dobrych dni większość znajomych rozgłasza wszem i wobec, że zaczęła się intensywnie uczyć do LEKu, dlatego błyskotliwie stwierdziłam, że faktycznie nadszedł już czas by poważnie zająć się tematem. 

Tak więc zgromadziłam w swoim pokoju potrzebne materiały, twardo siedzę przy biurku wpatrując się w skrypty, od czasu do czasu zerkam na kompa celem ogarnięcia testów i tak się zastanawiam - kto normalny pyta o broń biologiczną? Albo o klasyfikację dzieci do zajęć z WFu? Ale dobra, skoro pytają to cza siem naumieć. Kawa jest, czarna herbata jest, wszystko co mogłam posprzątać mam posprzątane, jednym słowem - brak przeciwwskazań do podjęcia nauki. I nawet Miłość na Bogato nie jest w stanie mnie wciągnąć i stanąć mi na drodze ku mej egzaminacyjnej edukacji. O! 

Taaa... moja mina podczas oglądania tego niby serialu była najbardziej zbliżona do pana nr 2...


A tak na marginesie - na staż dostałam się tam gdzie chciałam. Jednak średnia okazała się być kluczowym czynnikiem w kwestii selekcji kandydatów. Za tydzień odbieram OPWZ i zaczynam wędrówkę do docelowego szpitala by rzucić się w wir latania za papierkami, pieczątkami, układania planu stażu i odbębnienia medycyny pracy. Nie ma co - będzie z tym soł macz fan

11 komentarzy:

  1. Jak ja kocham papierologie stosowana, ktos kto to wymyslil powinien sie w piekle smazyc na wieki. Chyba jeszcze bardziej niz ten, kto nakrecil Milosc na bogato. Jak to dobrze, ze nie mam tv. Chwalmy Pana Alleluja, ze mieszkam na razie w malym pokoiku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty jeszcze nie wiesz... to Ja Ci powiem! :D Ten serial można oglądać w sieci! I brak tv w małym pokoiku nie przeszkadza zupełnie w tym :P

      Usuń
  2. podobno Polska przoduje w Europie...właśnie w ilości papierków potrzebnych do załatwienia CZEGOKOLWIEK. Albo jesteśmy na pierwszym miejscu, albo na drugim, nie pamiętam ;)

    co to ta Miełość na Bogato? telenowela pokroju brazylijskiej czy coś w stylu "Dlaczego ja?" ? Bo ja nie oglądam, to nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego nie da się w żaden sposób opisać - to trzeba oglądnąć samemu! :D wierz mi - dlaczego ja, trudne sprawy i pamiętniki z wakacji to przy tym produkcje na miarę oskara ^^

      Usuń
  3. Czas leci do przodu i nie patrzy na nic... Pociesza mnie jedynie fakt, że niedługo październik i Halloween ;D

    Fajnie,że dostałaś się tam gdzie chciałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam październik, bo... coraz bliżej święta! :D

      Usuń
    2. Czas do świąt odliczam dopiero po halloween ;D

      Usuń
    3. PS. W sumie to już możemy się umówić na sanki albo cuś ;D

      Usuń
    4. i koniecznie musimy ulepić bałwana! bez bałwana nie idę na sanki :P

      Usuń