when there's no freaking cardiac output!

niedziela, 3 stycznia 2016

postanowienie noworoczne

Trochę głupio jest pisać po taaakiej długiej przerwie jak gdyby nigdy nic... 
Trochę głupio jest usprawiedliwiać się tym, że zwyczajnie nie miałam czasu na regularnego bloga...
Trochę głupio jest mówić, że ogólnie pojęte życie pochłania mnie w całości i na to wirtualne nie ma już w zasadzie miejsca.

Ale! Ponoć jak się chce to można. Dlatego stwierdziłam, że zamiast obiecywać sobie miliard standardowych rzeczy*, które porzucę nim minie pierwszy tydzień nowego roku obiorę nowe postanowienie! Wrócę do blogowania! 



*że schudnę w nowym roku, że będę chodzić na fitness trzy razy w tygodniu, że zawsze będę miła i grzeczna, i kochana, że będę się regularnie uczyć i czytać prasę medyczną zamiast facebookowych newsów etc.

11 komentarzy:

  1. Myślałem, że gdzieś zaginęłaś w czeluściach szpitala :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ładnie tak stawiać krzyżyk na ulubionej małej koleżance z odległej krainy! :D

      Usuń
    2. To raczej było takie pół krzyżyka :P

      Usuń
  2. Żyjesz! Aż nie dowierzam :D Cieszę się, że wróciłaś, bo wolę poświecić czas na Twojego bloga niż fejsa.

    PS. Chciałam się z Tobą czymś podzielić, ale tak długo Cie nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkuruję z Zuckerbergiem, fiu fiu :)

      Usuń
    2. No to nie zaniedbuj, bo w ostatnim czasie Zuckerberg wygrywał ;) A mi to szkodzi bardzo :D

      Usuń
    3. Opiszesz mi na maila jak go stworze? :P

      Usuń
  3. :O Ty żyjesz :O

    Czekam na realizacje tego postanowienia, sprawdź też blogowego maila.

    Med_warrior

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyje i nawet ostatnio nieświadomie zalajkowalam Ci posta w pewnej grupie na fb :D

      Ok! Systematycznie odpowiadam na maile, bo sporo ich jest, ale moooże wieczorem będziesz mieć niespodziankę w skrzynce :D

      Usuń