when there's no freaking cardiac output!

poniedziałek, 17 listopada 2014

raport

Zamówiłam sobie nową pieczątkę. Starą dostałam od stażowego szpitala oszczędzając przy tym jakieś cztery dychy, co jak na początkującego stażystę było znacznym odciążeniem. Była niezawodna, tuszu do tej pory nie musiałam uzupełniać mimo częstego stosowania, mam do niej sentyment, ale niestety czcionkę ma jak od siekiery i to, poza jej rozmiarami, przesądziło o zmianie. 

***
Zmieniłam kolor włosów. No dobra, przyciemniłam i ujednoliciłam, lecz przy użyciu prawdziwej farby, a nie jakiejś tam szamponetki. :P Wiecie, gdy kobieta decyduje się zrobić coś ze swoimi włosami oznacza to ni mniej, ni więcej, iż zaczyna się dla niej nowa epoka. Ja takową rozpoczynam. I może nawet ją faktycznie skończę.

***
Poszukuję chwytliwej nazwy na działalność. Wydymali mnie trochę z dyżurami czego nie przewidziałam i będę je czesać z kontraktu, także o godziwym pod względem ekonomicznym przyszłym teoretycznym macierzyńskim mogę zapomnieć. Trudno, stało się. Zaczęłam się więc interesować ofertami oc, cenami prowadzenia księgowości, wrzucaniem w koszty benzyny i czytaniem obowiązujących przepisów. Nuda.

***
Wysprzątałam od a do zet calutkie mieszkanie. Okna (pomógł mi tata), podłogi, szafy, łazienka. Wszyściutko. Umyłam też samochód, natarłam go woskiem, odkurzyłam wnętrze, przetarłam listwy, a dywaniki psiknęłam nabłyszczaczem. Korona Perfekcyjnej Pani Domu należy do mnie!

Podsumowując: bezrobocie mi służy!


10 komentarzy:

  1. Po co farbujesz włosy? :D Najładniejsze są naturalne ;)

    Mogłabyś mi pomóc ze sprzątaniem, robię masakryczny syf, nie mam czasu sprzątać i nie chce mi się :(



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo miałam taki mix kolorów, włosy mi jaśnieją od słońca i stwierdziłam, że pora im nadać jednolity odcień :)

      Usuń
  2. Też ostatnio miałam fazę na generalne porządki. Rodzina pytała, czy prezydent z wizytacją ma przyjechać. Nie, żebym normalnie syf miała. No i TVNu nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym tygodniu odpuściłam i ... czuję się jak na przymusowy odwyku :P

      Usuń
  3. Do mnie mogłaby trafić tylko korona facebookowej Chujowej Pani Domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korona to korona! Nie ma co się czepiać nazwy :D

      Usuń
  4. ja mam pasemka mocno siwe - naturalnie , ale , ale gro ludzi często się mnie pyta kto mi tak fenomenalnie ubarwił facjatę
    macham wieczorowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo taki śliczny siwy podoba!
      odmachuje przedweekendowo :)

      Usuń
  5. Moze zalozymy wspolny interes :-D

    OdpowiedzUsuń