when there's no freaking cardiac output!

niedziela, 18 listopada 2012

oł maj gad! noooł!

Niedziela. Tak się złożyło, iż szacowny bf miał niedawno urodziny. Tort był, wybuchowe świeczki były, życzenie pomyślał sobie też. Jego rodzice zaprosili nas na obiad, wszystko pięknie, ładnie i cacy. Wznieśliśmy toast, wypiliśmy zdrowie solenizanta, pojedliśmy i pogawędziliśmy wesoło. Całość przebiegała w atmosferze totalnego luzu. Aż w pewnym momencie zupełnie niespodziewanie do moich uszu doleciały słowa: 

ja to bym chciała mieć już wnuczkę...

Hahaha, niby żart, się śmiejemy, przy stole trwa ożywiona dyskusja, męska część zdaje się niczego nie zauważyła i tylko ja gdzieś tam w środku czuję na sobie lekko przenikliwy oraz wiele mówiący wzrok autorki przytoczonego zdania. Kobiety już tak czasami mają, iż intuicyjnie odbierają niedopowiedziane fragmenty i wystarczy, że nawiążą kontakt wzrokowy z drugą niewiastą, i momentalnie ogarniają  całość. Nic nie trzeba dodawać. Tak już jest, bo tak nas natura stworzyła ;D W każdym bądź razie wtedy o mały włos nie zakrztusiłam się bodajże kawą. Lecz na szczęście mój odruch kaszlowy zadziałał prawidłowo i po raz n-ty uratował mi życie. Thanks God!

A teraz nie dość, że mam gigantyczną hiperglikemię i pewnie niedługo się przekręcę, to jeszcze w uszach jak echo słyszę słowo wnuczka, i śmiem twierdzić, że doznałam czegoś na kształt PTSD. Chyba potrzebuję namiarów na dobrego psychiatrę ;]



4 komentarze:

  1. Hahaha ;D nie daj sie!!! :) u mnie juz zlozono zamowienie na czworke dzieci :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, masz ciut gorzej :P
      hehe ja jestem za młoda na jakąkolwiek ilość!

      Usuń
  2. wnuczkę? Czyli abstrahując od momentu i wyczucia sytuacji, wnuczek się nie nadaje? Trzeba próbować aż będzie malowana dziewoja? :D

    a bf ma rodzeństwo? Bo może to nie do Ciebie było skierowane :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wnuczek jest be :P wnuczka się należy ;D najlepiej z przydziału ^^

      a bf to jedynak jak się patrzy, byłam jedynym możliwym adresatem owego zdania ;)

      Usuń