when there's no freaking cardiac output!

niedziela, 22 kwietnia 2012

en dwa o

Empiryzm to nieodłączny element poznawania świata, człowiek wszak uczy się poprzez różnorakie doświadczenia. W przypadku 'stworzonka' jakim jest student med wspomniany przeze mnie empiryzm wydaje się być szalenie ważny. Uczymy się przeróżnymi zmysłami. W niektórych sytuacjach trudno wyobrazić sobie przez co przechodzi pacjent, dlatego z entuzjazmem przyjęliśmy propozycję by przetestować na sobie działanie ... podtlenku azotu! Znany wszystkim gaz rozweselający wraca do łask i stosowany jest obecnie w łagodzeniu bólu porodowego. Jest tani, prosty w zastosowaniu, a pacjentki w większości go sobie chwalą. Muszę przyznać, iż po paru wdechach czułam się jakbym była lekko pod wpływem alkoholu wypitego na pusty żołądek. Zakręciło mi się w głowie (aż musiałam usiąść!), poczułam się delikatnie zrelaksowana i pozytywnie wyluzowana. Coś w stylu zen xD Podobnie działo się z innymi współuczestnikami 'imprezy'. Fakt faktem, efekt działania po jednej dawce utrzymywał się stosunkowo krótko, niemniej jednak chill out ogarnął nas wszystkich. Oj taaak, warto było poświęcić się dla nauki. Nie ma to jak praktyczna znajomość danego zagadnienia. ^^

***
I nadeszły takie czasy Mistrza Polski mają pasy! Yay!
Sovia! <3 

2 komentarze: