when there's no freaking cardiac output!

piątek, 14 września 2012

rezkowe gangnam style

Co jakiś czas w sieci objawia się nowość, powiedzmy sobie - taki internetowy fenomen. W dość krótkim czasie staje się coraz bardziej popularny, użytkownicy masowo dzielą się linkiem, ilość wyświetleń narasta lawinowo, a sam zainteresowany jest zapraszany do różnorakich programów rozrywkowych. Tak też było w przypadku niejakiego pana Psy (saaj się wymawia ;p). Gość pochodzi z Korei Południowej, ma 35 lat i w dwa miesiące jego piosenkę na yt obejrzało ponad 163 mln osób. Nie powiem - wywarło to na mnie wrażenie niemałe.

Główny sprawca zamieszania w programie The Ellen Show wydaje się być całkiem sympatyczny i wesoły. Dress classy and dance cheesy to jego autorska recepta na idealnie wykonany układ taneczny (i tak - po przetestowaniu wśród znajomych faktycznie się to sprawdza i jest gwarancją udanej imprezy^^). A tak poza tym to szukając informacji o nim dowiedziałam się, że przynajmniej w teorii, jest raperem, co totalnie nie pasuje mi do wizerunku kreowanego w amerykańskich mediach.

***

W ostatnich dniach boski Bartuś udostępnił listę rezydentur przewidzianych na jesienne rozdanie. Kolorowo to nie wygląda, chociaż (przynajmniej w swoim rdzennym województwie) daje się zauważyć zmianę trendu przyznawanych miejsc. Widać internistów, rodzinnych i psychiatrów już u mnie naprodukowali w wystarczających ilościach, gdyż aktualnie postawili na zakaźników i pediatrów. Fakt - całość osobiście dotyczyć mnie będzie dopiero za dwa lata, lecz już teraz z lekkim przerażeniem obserwuję sytuację. Gdyby tego było mało wisi nad nami widmo wprowadzenia modułowego systemu specek (oraz gigantycznego zamieszania z tym związanego) i, jak to zwykle z reformami bywa, nikt konkretnie nie potrafi powiedzieć kiedy zabawa zacznie się na nowych warunkach. Heh, normalnie witki opadają.


Także nie pozostaje nic innego jak zatańczyć w rytmie ubagangamstajl! ^^





28 komentarzy:

  1. Oppan gangam style ! ;D
    Rzeczywiście ,nie wiadomo dlaczego ,ale hit ! Po posłuchaniu nie można się od tego oderwać , UWAGA UZALEŻNIA ;D Rozwala mnie zawsze początek w tej stajni Mjodzia ! :) Miłego weekendu , Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczę się tego tańczyć i codziennie będę tak na zajęcia szedł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie może nieee... ale mógłbyś odstawić taki popisowy numer po każdym zdanym kolosie z anatomii ;D

      Usuń
  3. W Warszawie na patelni miał się odbyć (albo ma się odbyć, nie wiem dokładnie :P) happening i masowy taniec do tej własnie piosenki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeny, czemu Ty nie śpisz o 7:05? i to jeszcze w sobotę? i gdyby tego było mało w wakacje? :P

      ale żeby nie było - doceniam żeś mnie odwiedziła zapewne z kubkiem kawy w łapce ;p

      Usuń
    2. Czasem mi się niestety zdarza taka samoniszczycielska pobudka w wakacje ;-)

      Usuń
  4. Ale ja nie na czasie jestem :O Pierwszy raz o tym słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze znaleźć u Ciebie coś, co choć trochę poprawia nastrój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja nic o tym Koreju ;) nie słyszałam... chyba go niedługo pożyczę, taki stylowy, nieprawdaż, nie że muzycznie, ale jednak.
    Z drugiej części postu zrozumiałam tylko to o witkach, bo opadają wszystkim równo. W tem kraju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się z nim zaznajomić! Wszak pan Saaj jest taaaki glamour ;)

      Usuń
  7. Cześć.

    Mój najbliższy przyjaciel od kilku miesięcy prowadzi bloga. Służy mu on do wyrzucenia z siebie pewnych rzeczy z którymi usiłuje się jakoś uporać. Chce je pozostawić gdzieś za sobą by móc iść naprzód. Uporządkować bałagan w głowie.

    Mimo, że zdecydował się "wykrzyczeć" z siebie to co leży mu na sercu, nie jest egoistycznym, zapatrzonym w siebie gówniarzem pragnącym zwrócić na siebie uwagę. Jest wrażliwym, uczciwym, zabawnym człowiekiem.

    Niestety dosyć często dopada go depresja. Czytając bloga zrozumiesz skąd się wzięła.

    Mam wielką prośbę - chciałbym Cię prosić o umieszczenie adresu na Twoim blogu oraz/lub/albo przeczytanie kilku postów i pozostawienie ciepłego komentarza. Oraz/lub/albo napisanie posta z prośbą do czytelników by zajrzeli pod wskazany adres.

    Nie będę w stanie się odwdzięczyć prócz napisania szczerego:

    Dziękuję.

    http://www.cien-feniksa.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Słuchajcie, minus końca studiów jest taki, że zaczyna brakować ludzi, z którymi taki dannnssss można wykonać :D
    A w moim regionie np. nie zanosi się na wzrost liczby miejsc rezydenckich z gineksów z bardzo prostej przyczyny: miejsca szkoleniowe w liczbie jaką życzy sobie mieć Urząd Wojewódzki są po prostu zajęte. Wszystkie. Trzeba po prostu zaczekać, aż najstarsi rezydenci pozdają końcowe egzaminy specjalizacyjne i zwolnią miejsca szkoleniowe.. ;\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieciekawie jednym słowem :/

      Usuń
    2. Akurat u mnie pod koniec to się wielu chętnych znajdowało na daans :D

      Usuń
    3. jak ja bym poszła teraz na jakiś daaansss ;P

      Usuń
  9. ależ to ryje beret... widziałem typa na rozdaniu jakiś nagród MTV, muzyk z niego słaby, ale jako show-man konferansjer świetnie się spisywał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie rozbroił, gdy w jednym z programów słodkim głosikiem powiedział "haj, ajm saj from korija, hał ar ju?" ;D

      Usuń
  10. Kawałek wymiata he, he. I kroki nie wydają się być trudne, a jak całość wygląda efektownie:P Trza będzie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubóstwiam Twój awatar <3! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ten Gangman style zaczyna już denerwować. Dawno nie było tak irytującego mema. Jedyna dobra przeróbka tego klipu, to jest z wykorzystaniem fragmentów "Upadku". :D

    Czytając o tych reformach, zrozumiałem góra 30%, ale rozumiem, że to narzekanie na bałagan organizacyjny? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, witam ;D
      fakt, co za dużo to niezdrowo i się nudzi, ale ...
      http://kwejk.pl/obrazek/1428172/gangnam-style.html

      yhm, bałagan, mało miejsc na specjalizację, niepotrzebna papierologia, ogłaszanie wszystkiego na ostatnią chwilę i takie tam ;)

      Usuń